woensdag 14 maart 2012

Zoeken, vinden of gevonden worden..

Eline haar eerste vriend kent ze nu dus een aantal jaar. heel erg bevredigend is het niet voor haar.
Door zijn situatie is hij niet de gelegenheid om veel tijd met haar door te brengen. Dit is natuurlijk ook een keuze die hij maakt. Ik zeg altijd er zijn twee opties in zo'n geval: Tijd en Prioriteit. maar dat heeft waarschijnlijk meer met mijn instelling te maken dan met een realiteit die ik op een ander mag toepassen. Ik probeer het hem ook niet kwalijk te nemen dat hij de keuzes maakt die hij maakt en zijn prioriteit niet wat vaker bij Eline legt.

In alle eerlijkheid kunnen we wel stellen dat Eline op dit moment poly-vrijgezel is en verlangt naar dat extra gevoel wat ze heeft gevoeld in de tijd met haar vriend.

Nu kan je verschillende wegen bewandelen om iemand tegen het lijf te lopen.
Een van de meest voor de hand liggende opties is toch wel internet. Hier kom je echt van alles tegen. Ik gok dat een gemiddelde dating site 70% van de mannen die een vrouw zoekt, deze zoeken naast hun huidige relatie. De vrouw weet van niks, mag ook absoluut niets te weten komen en afspraakjes die gemaakt worden draaien om sex. Oke dit zoeken we niet.

We? ja Eline zoekt en wij hopen te vinden. Zoals ik eerder schreef is Eline completer als mens met een vriend. Gelukkiger ook, dus als ik op dit moment een wens mag maken zou dat zijn dat Eline een "Prins op een wit paard" aan de haak kan slaan. Niet dat we nu niet gelukkig, maar ik weet dat er meer is.

Dus uitwijken naar dating websites die als thema polyamorie zeggen te hebben.
Ok hier is de spoeling mannen die alleen sex willen dunner, je komt profielen tegen van mannen die er bijzonder aantrekkelijk eruit zien en knipogen worden links en rechts uitgedeeld.

Het zou mijn ding niet zijn, je profiel aanmaken, jezelf in de etalage zetten, en wachten tot iemand het licht ziet en denkt bij zichzelf.. Daar ga ik eens een berg energie in steken.
Misschien schrikt het wel af dat ik van alles op de hoogte ben bij menig man. Ik heb werkelijk geen idee. Misschien ben ik wel bevooroordeeld in mijn menig over Eline als ik niet snap waarom de mannen niet voor haar in de rij staan. Ik bedoel ze is geen doorsnee vrouw, een echte vrouw-vrouw, ziet er heerlijk uit,staat open voor enorm veel en ze kan gaan en staan waar ze wil. Niets stiekem, niets moeilijk.

Het is dus niet makkelijk om een serieuze relatie naast je relatie te vinden. We zetten onze zoektocht voort. Hopen te vinden, of gevonden te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten